fbpx

Se želite naučiti AdWords oglaševanja?

Želite svoje podjetje izpostaviti na vrhu iskalnih rezultatov? Še ne znate oblikovati svoje oglaševalske kampanje na Googlu? Ne veste, katere vrste oglasov so za vas primerne? Vaša kampanja ne deluje, pa ne veste zakaj?

S svojo nenehno razvijajočo se paleto orodij Google AdWords podjetjem omogoča, da le-ta targetirajo svoje potrošnike na najpomembnejših stičnih točkah v njihovem procesu odločanja. Google skozi nabor svojih orodij ponuja veliko različnih načinov za doseganje ciljne skupine – od oglaševanja na spletnem iskalniku (Search Advertising) do prikaznega omrežja (Google Display Network) in ponovnega trženja (Remarketing). A naj vas ne zanese prehitro … Vsa orodja namreč niso primerna za vse faze procesa odločanja potrošnikov.

Trajanje

Seminar bo potekal 4 šolske ure / dan. Udeležba je BREZPLAČNA!

 

Prijave

Za udeležbo na seminarju se je potrebno prijaviti: E-PRIJAVNICA

POMEMBNO: Zaradi praktičnega dela je zaželeno, da na seminar s seboj prinesete prenosne računalnike!

 

Predavateljica

Monika Horvat (Kuka, kreativno-unikatna komunikacijska agencija), odlična poznavalka spletnega marketinga s praktičnim znanjem, kar naredi delavnice in seminarje uporabne za poslušalce.

 

Kontaktna oseba za dodatne informacije

Marjetka Jakob, T: 02/530 82 36, E-pošta: marjetka@p-tech.si 

Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji.
Comments are closed.