fbpx

Povabilo k oddaji ponudb za izvedbo aktivnosti v okviru projekta SIO 2018-2019

                                                                             

POVABILO K ODDAJI PONUDB  ZA IZVEDBO AKTIVNOSTI V OKVIRU PROJEKTA SIO 2018 – 2019

Svetovanje ekspertov za odpravo ovir s specifičnih strokovnih področij

 

Faza 2: Podpora rasti in razvoju »start-up«, Aktivnost E – Svetovanje ekspertov

  1. Naročnik povabila

 Pomurski tehnološki park d.o.o., Plese 9a, 9000 Murska Sobota, na osnovi spodaj opredeljenih pogojev vabi vse zainteresirane, da na priloženem obrazcu podajo ponudbo za izvedbo storitev in sicer: 

  1. Predmet povabila

 Predmet povabila je izvedba svetovanja ekspertov za odpravo ovir pri pripravi poslovne dokumentacije za  prodajo projektne rešitve robotizacijske linije R.C.23700-3 kupcu v Španijo, in namreč:

  • pregled relevantne zakonodaje v Španiji
  • preverba bonitete kupca
  • pomoč pri pripravi kupoprodajne pogodbe
  • tveganja pri izvedbi posla in možne oblike zavarovanja posla
  • vzpostavitev sistema skladno z uredbo GDPR
  • akt o sistematizaciji delovnih mest

 Svetovanec: Adrijana Sitar, s.p.

Podrobnejša specifikacija zahtev in terminski plan se sproti dogovori z naročnikom in svetovancem. Izvajalec pri dokumentiranju upošteva CGP projekta, katero mu zagotovi naročnik.

  1. Izhodišča za pripravo ponudbe

 Iz ponudbe naj bodo razvidni naslednji podatki:

  • kontakt ponudnika
  • predmet ponudbe
  • vrednost ponudbe brez DDV
  • rok izvedbe storitev
  • veljavnost ponudbe

Vrednost ponudbe za izvedbo vseh aktivnosti iz 2. točke ne sme presegati 6.500 EUR brez DDV. Vsi popusti in rabati morajo biti že vključeni v ponujeno ceno.

  1. Časovni in finančni okvir

 Izvajalec se obveže vse aktivnosti izvesti najkasneje do 21.12.2018.

Ponudba mora vključevati vse stroške povezane z izvedbo aktivnosti; stroške poti, ipd.. Naročnik ne sme imeti z izvedbo aktivnosti nobenih dodatnih stroškov, če niso posebej dogovorjeni in naročeni.

  1. Plačilni pogoji

 Za izvedbo storitve naročnik sklene pogodbo z izbranim ponudnikom. Plačilo za opravljene storitve bo izvedeno na podlagi izstavljenega računa po vseh opravljenih aktivnostih in po predaji dokumentacije (dnevnik opravljenih ekspertnih svetovanj, zaključno poročilo svetovalca).

  1. Merila za izbor

Izvajalec storitve bo izbran glede na najnižjo ponujeno ceno. Naročnik si pridržuje pravico, da na podlagi prejetih ponudb ne izbere nobenega izvajalca.

  1. Rok za predložitev in način predložitve ponudbe

 Ponudbe se predložijo na predpisanem obrazcu v pisni obliki po pošti na naslov naročnika, ali osebno oziroma elektronsko na marjetka@p-tech.si najkasneje 07.12.2018 do 12.00 ure (datum prispetja ponudbe k naročniku). Kontaktna oseba za dodatne informacije: Marjetka Jakob, tel. 02 530 82 32, marjetka@p-tech.si.

 

Murska Sobota, 03.12.2018

                                                                                           Pomurski tehnološki park d.o.o.

                                                                                       mag. Marko Močnik, direktor

 

                                                                            

Priloga:

2a_Vzorec_PONUDBA

Comments are closed.