fbpx

“Naučite se uporabljati orodja spletnega marketinga!” – brezplačni 2-dnevni webinar – PRIJAVE ZAKLJUČENE

Digitalni svet vztrajno izpodriva analognega, saj za manj denarja dosega širše množice, izdelki in storitve pa se lahko bolje ter lažje oglašujejo. Toda  spremembe na področju digitalnega marketinga se odvijajo s svetlobno hitrostjo, tako, da je včasih težko slediti vsem trendom. In prav zato smo za vas pripravili dva izjemno privlačna, s praktičnimi primeri obogatena webinarja, ki ju nikakor ne smete zamuditi!

Zaradi večjega števila prijavljenih smo prijave zaključili. Na dogodek se ni več možno prijaviti.

DIGITALNI SVET IN PRVI KORAKI

  • Zakaj je spletna stran pomembna?
  • Trendi spletnih družbenih omrežij v 2021, katera izbrati in zakaj?
  • Kakšne so možnosti oglaševanja v digitalnem svetu? (pregled)

FACEBOOK – VZPOSTAVITEV IN KOMUNIKACIJA NA POSLOVNI FACEBOOK STRANI

  • Kaj nam omogoča poslovna Facebook stran in zakaj jo potrebujemo?
  • Temelji uspešne komunikacije in povezovanja s sledilci na poslovni Facebook strani
  • Analiza Facebook strani (obstoječih) in primeri dobre prakse

INSTAGRAM – VZPOSTAVITEV IN KOMUNIKACIJA NA POSLOVNEM INSTAGRAM PROFILU

  • Kaj nam omogoča poslovni Instagram profil in zakaj ga potrebujemo?
  • Temelji uspešne komunikacije in povezovanja s sledilci na poslovnem Instagram profilu?
  • Kdo so influencerji in kako sodelovati z njimi?
  • Analiza Instagram profilov (obstoječih) in primeri dobre prakse

E-MAIL MARKETING ŠE VEDNO DELUJE!

  • Zakaj je nujno uporabljati e-mail marketing in kako se ga lotiti na pravi način?
  • Kaj potrebujemo za e-mail marketing?
  • Kako komunicirati s pomočjo e-mail kampanj?

 

Preden boste porabili naslednji EUR za Facebook ali Instagram oglaševanje, morate v sredo 24.02.2021 med 12:00 – 15:00  slišati še naslednje …

KAKO OGLAŠEVATI NA FACEBOOKU IN INSTAGRAMU? (osnove)

  • Kaj je potrebno vedeti, ko se želimo lotiti oglaševanja na Facebooku in Instagramu? (oglaševalski račun, Facebook Pixel, sponzorirana objava / oglaševalske kampanje)
  • Cilji oglaševanja
  • Kaj so dobri in kaj so slabi oglasi?
  • Prikaz izdelave oglasa v Ads Managerju
  • Izbor cilja
  • Določanje občinstva
  • Prikaz, kje se nastavi Facebook / Instagram umestitev oglasa
  • Možnosti kreativ oglasov in testiranje (fotografija, video, več besedil)

 KAKO PRIPRAVITI STRATEGIJO DIGITALNEGA MARKETINGA?

  • Tukaj si bomo glede na vse povedano zastavili strategijo digitalnega marketinga, kjer bomo definirali tudi že točne vsebine z namenom, da potem to lahko takoj prenesejo v prakso:
  • Mesečni plan objav za Facebook, objave in story vsebine
  • Mesečni plan objav za Instagram, objave in story vsebine
  • Mesečni plan za e-mail kampanje
  • Mesečni plan oglaševanja z definicijo ciljev in predpostavkami iz vidika budgeta

 

Oba webinarja sta namenjena podjetjem, ki želite:

  • izboljšati strategijo nastopa na digitalnih kanalih
  • dobiti navdih za kreativne in učinkovite digitalne kampanje
  • spoznati trike s katerimi boste premagali konkurenco
  • povečati prodajo na spletu

 

Kontaktna oseba za dodatna vprašanja

Marjetka Jakob, T: 02/530 82 32, E-pošta: marjetka@p-tech.si

 

Aktivnosti Pomurskega tehnološkega parka, d.o.o. v okviru operacije SIO-P-TECH-2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

 

Comments are closed.